Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2014

Ρύζι

  Οφέλη υγείας,του ρυζιού
Τα οφέλη υγείας του ρυζιού περιλαμβάνουν την παροχή γρήγορης και άμεσης  ενέργειας, την καλή κυκλοφορία του εντέρου, τη σταθεροποίηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και την παροχή της βιταμίνης Β1.Άλλα οφέλη περιλαμβάνουν,τη φροντίδα του δέρματος, την αντοχή σε ασθένειες οπως,υψηλή αρτηριακή πίεση, τη δυσεντερία και της καρδιάς.
 Το ρύζι είναι η βασική τροφή στις περισσότερες χώρες και είναι μια σημαντική καλλιέργεια δημητριακών που τρέφει περισσότερο από το ήμισυ του παγκόσμιου πληθυσμού.
Το  ρυζι μπορει να βρεθει σε περισσότερες από σαράντα χιλιάδες ποικιλίες δημητριακών στον κόσμο. Οι δύο κύριες κατηγορίες περιλαμβάνουν ολόκληρους κόκκους ρυζιού και λευκό ρύζι. Στους ολόκληρους κόκκους ρυζιού δεν γίνεται πολύ επεξεργασία, ως εκ τούτου, είναι πλούσιοι σε θρεπτική αξία, ενώ το λευκό ρύζι στην επεξεργασία αφαιρείται το πίτουρο και το εξωτερικο περιβλημα και έχει λιγότερο θρεπτική αξία. Το ρυζι  μπορεί επίσης να ορίζεται και από το μήκος του κάθε κόκκου. Ινδικές ή κινεζικές κουζίνες ειδικεύονται σε μεγάλες κόκκους ρυζιού, ενώ οι δυτικές χώρες προτιμούν μικρες ή μεσαίου μεγέθους κόκκους. Σύμφωνα με την Ράις-Trade, το ρύζι είναι εξαιρετικά θρεπτικό.

Μερικά από τα οφέλη του ρυζιού είναι τα εξής:
Μεγάλη Ενεργειακή Πηγή: Επειδή το ρύζι είναι πλούσιo  σε υδατάνθρακες, ενεργεί ως καύσιμο για το σώμα και συμβαλει στην κανονική λειτουργία του εγκεφάλου.
Δεν περιεχει χοληστερίνη: Τρώγοντας το ρύζι είναι εξαιρετικά ευεργετικό για την υγεία, και μόνο για το γεγονός ότι δεν περιέχει επιβλαβείς ουσίες, χοληστερόλης ή νατρίου. Αποτελεί αναπόσπαστο μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής.
Ειναι Πλούσιο σε βιταμίνες: Το ρύζι είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμινών και ανόργανων αλατων, όπως νιασίνη, βιταμίνη D, ασβέστιο, σίδηρο, θειαμίνη,ριβοφλαβίνη και  Φυτικές ίνες.
Εχει ανθεκτικό άμυλο: το Ρύζι αφθονεί σε ανθεκτικό άμυλο, το οποίο φθάνει στο έντερο σε αχώνευτη μορφή. Βοηθά την αύξηση των ωφέλιμων βακτηρίων για τη φυσιολογική κινητικότητα του εντέρου.
Συμβαλει στη μειωση της Υψηλής πίεσης του αίματος: Επειδή το ρύζι έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο, θεωρείται καλύτερη τροφή για τα άτομα που πάσχουν από υψηλή αρτηριακή πίεση.
Βοηθα στην Πρόληψη του καρκίνου:  Το καφέ ρύζι, το Άγριο ρύζι. και το μαυρο ρύζι είναι πλούσια σε αδιάλυτες φυτικές ίνες που μπορούν ενδεχομένως να προστατεύσουν από πολλούς τύπους καρκίνου. Πολλοί επιστήμονες πιστεύουν ότι αυτες οι αδιάλυτες φυτικες ινες είναι ζωτικής σημασίας για την προστασία του οργανισμού κατά των καρκινικών κυττάρων.
Περιποίηση του δερματος: Οι ειδικοί λένε ότι η σκόνη ρυζιού μπορεί να εφαρμοστεί για τη θεραπεία ορισμένων παθήσεων του δέρματος.
Θεραπευει την Δυσεντερία: Ο φλοιός του ρυζιού θεωρείται ως ένα αποτελεσματικό φάρμακο για τη θεραπεία της δυσεντερίας.και λέγεται ότι έχει διουρητικές ιδιότητες. Οι Κινέζοι πιστεύουν ότι το ρύζι αυξάνει σημαντικά την όρεξη, θεραπεύει ασθένειες στομάχου και προβλήματα δυσπεψίας.
Νόσος Αλτσχάιμερ:  Το καφέ ρύζι,  λέγεται ότι περιέχει υψηλά επίπεδα θρεπτικών συστατικών νευροδιαβιβαστών που μπορούν να αποτρέψουν τη νόσο του Αλτσχάιμερ σε μεγάλο βαθμό.
Καρδιακές παθήσεις: Το Πίτουρο ρυζιού,λέγεται ότι έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες και προάγει την καρδιαγγειακή αντοχή με τη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης στον οργανισμό.
Σύμφωνα με το Διεθνές Rice Research Institute στις Φιλιππίνες, η διατροφική αξία του ρυζιού μπορει να βελτιωθεί περισσότερο, ώστε να ωφελεί την ανθρωπότητα. Το Ρύζι, είναι η πλέον κυρίαρχη καλλιέργεια δημητριακών στις περισσότερες χώρες του κοσμου και μπορει να βελτιώσει την κατάσταση της υγείας των εκατομμυρίων ανθρώπων που το καταναλώνουν. Προσπάθειες γίνονται για να αυξήσουν τα ιχνοστοιχεία στο ρυζι, με την ανάμειξη των παραδοσιακών μεθόδων καλλιέργειας και της σύγχρονης βιοτεχνολογίας.
Περισσότερα για το ρύζι:
Το Ρύζι μπορεί να αποτρέψει τη χρόνια δυσκοιλιότητα. Το Καστανο ρυζι και τα Δημητριακά ολικής αλέσεως,λέγεται ότι είναι πλούσια σε αδιάλυτες φυτικές ίνες. Αλλά, καλό είναι να πίνετε και άφθονο νερό για την ανακούφιση της δυσκοιλιότητας. Οι διαβητικοί ασθενείς συνιστάται να συμπεριλάβουν στην διατροφη τους, αντί για λευκό,  καφέ ρύζι,  το οποιο έχει χαμηλο γλυκαιμικό δείκτη.
Ένα φλιτζάνι καφέ ρύζι σε καθημερινή βάση σας παρέχει σχεδόν το 100% της αξίας σε μαγγάνιο και θα συμβαλει στην παραγωγή ενέργειας. Το καφέ ρύζι επισης,είναι εξαιρετικά επωφελες για την κανονική λειτουργία του νευρικού και του αναπαραγωγικου συστήματος.

Δευτέρα, 4 Οκτωβρίου 2010

Το Μαύρο Ρυζι και τα οφέλη υγείας.

                      Το Μαύρο Ρυζι και τα οφέλη υγείας.
                     Μαύρο ρύζι ,πηγή αντιοξειδωτικών
Το Μαύρο ρύζι εχει τα ίδια αντιοξειδωτικά που περιέχονται στα σταφύλια τα Μύρτιλλα καιΤα μουρα Acai Berry.
Ο Δρ Zhimin Xu του Louisiana State University, Κέντρο Γεωργιας στο Baton Rouge, των Η.Π.Α ,έχει μια νέα πολλά υποσχόμενη έρευνα σχετικά με τα οφέλη του μαύρου ρυζιού.
Δήλωσε, "Απλά μια κουταλιά του μαύρου πίτυρου ρυζιού περιέχει περισσότερεςανθοκυανινες, αντιοξειδωτικά που προάγουν την υγεία, από ό, τι βρίσκονται σε μια κουταλιά βατόμουρα, αλλά με λιγότερη ζάχαρη και περισσότερες  Φυτικές ίνες και βιταμίνη Ε».
Οι Ανθοκυάνες,ειναι αντιοξειδωτικά που βρίσκονται συνήθως στις τροφές που εχουν κόκκινο, μοβ ή μπλε χρώμα. Όπως οι φράουλες, τα σταφύλια, το κόκκινο κρεμμύδι, και πολλά άλλα.
Αυτά τα αντιοξειδωτικά, έχει αποδειχθεί ότι μειώνουν τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων και του καρκίνου.
Το Πίτουρο ρυζιού και το σκληρό εξωτερικό κέλυφος του μαύρου ρυζιού είναι τα μέρη με τα μεγαλυτερα οφέλη, αλλά αυτο το καθιστά επίσης λίγο δύσκολο να μαγειρευτει. Όπως και το καφέ ρυζι,θα πάρει κοντά σε μια ώρα να βρασει αν και ο πραγματικός χρόνος μαγειρέματος μπορεί να μειωθεί με την ενυδάτωση του ρυζιού, για μια ώρα ή ακόμη και μίας ημέρας.
Το  Μαύρο ρύζι μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη θέση του καφέ ή του άσπρου ρυζιου και χρησιμοποιείται συχνά στα  επιδόρπια, ιδιαίτερα τις πουτίγκες ρυζιού, γιατί η φυσική του γεύση είναι πλούσια και γλυκιά.
Είναι άριστο για ρυζόγαλο
Το Μαύρο ρύζι καλλιεργείται κυρίως στην Ασία.

Το καφέ ρύζι και τα οφέλη για την υγεία μας
Τι είναι το καφέ ρύζι;
Το καφέ ρύζι είναι το ίδιο με το λευκό ρύζι και έρχεται πράγματι από το ίδιο φυτό.
Διαφορά του καφέ απο το λευκό ρύζι
Η διαφορά ως προς το χρωμα, μεταξύ των δύο ρυζιων είναι η διαδικασία με την οποία έχουν ξεφλουδιστεί. Ολόκληρος ο κόκκος ρυζιού αποτελείται από πολλά στρώματα. Καταλήγουμε στο καστανό ρύζι, όταν έχει αφαιρεθεί το εξωτερικο περιβλημα. Όταν το ρύζι καθαριζεται περαιτέρω με την αφαίρεση του πίτουρου και του φύτρου, θα καταλήξουμε σε ένα λευκότερο ρύζι. Το ρύζι έπειτα γυαλιζεται, δίνοντας μας το άσπρο ρύζι που βλεπουμε συχνά  στα καταστήματα.
Θεραπευτικες ιδιοτητες του καφέ ρυζιού
-Παρέχει όλες τις απαραίτητες ποσοτητες υδατάνθρακων,στον οργανισμο. 
-Εχει υψηλή περιεκτικότητα σε  Φυτικές ίνες
-Μειώνει την πιθανότητα καρδιοπαθειών
-Βοηθά στον ελεγχο της χοληστερίνης.  
-Βοηθά να αποφύγετε τις απότομες εξάρσεις στα επίπεδα του σακχάρου
-Βοηθάει την πέψη και
-Μειώνει την δυσκοιλιότητα
-Ελεγχει την υψηλή αρτηριακής πίεση
-Περιέχει βιταμίνες Β, μαγγάνιο, σελήνιο καισιδηρο.
 -Ειναι ευεργετικό για το στομάχι, το εντερικό έλκος και διάρροια. Είναι ενα εύπεπτο τρόφιμο. 
-Προλαμβανει τον καρκίνο του παχέος εντέρου.
-Λόγω της περιεκτικοτητας σε ανόργανα άλατα, προμηθεύει θρεπτικα συστατικα για τα δόντια μαλλιά,, τα νύχια, τους μυς και τα οστά.

Άγριο ρύζι
Το μαύρο ή άγριο ρύζι δεν είναι στην πραγματικότητα ρύζι, αλλά ο καρπός ενός χόρτου του γένους Zizania, το οποίο είναι συγγενικό όμως με το ρύζι.
Έχει πολύ υψηλή διατροφική αξία, αλλά χρειάζεται μεγαλύτερο χρόνο βρασμού.
 
Το Άγριο ρύζι είναι πολύ σκούρο καφέ προς μαύρο χρώμα.
Χρήση:
Το Άγριο ρύζι συχνά σερβίρεται με το κοτοπουλο, επίσης με μανιτάρια είναι ένας πολύ καλός συνδυασμός, σε σούπες ή πιλαφι.
Το άγριο ρύζι καλλιεργείται στον Καναδά.
Διατροφικές Πληροφορίες
Άγριο ρύζι ειναι ένα θρεπτικό, εύγευστο τροφιμο, μέρος μιας υγιεινής διατροφής.
Χωρις χοληστερόλη, πολύ χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά τρόφιμο και είναι μια ωφέλιμη πηγή σύνθετων υδατανθράκων,και μια εξαιρετική πηγή ενέργειας.
Το άγριο ρύζι είναι μια καλή πηγή πρωτεΐνης, και περιεχει λυσίνη, κάλιο, φώσφορο, θειαμίνη, ριβοφλαβίνη και νιασίνη.Είναι επίσης μια καλή πηγή ινών και βιταμίνης B6, και δεν περιέχει νάτριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εάν φτιάξατε τη συνταγή ή σας αρέσει αυτή η ανάρτηση κάντε ένα σχόλιο.
Μπορείτε να το δημοσιεύσετε στη σελίδα σας στο facebook, πατώντας στο εικονίδιο F και μετά κοινοποίηση.