Σάββατο, 1 Φεβρουαρίου 2014

Μπανάνα ντογκς

(4 Μερίδες )
Συνολικός χρόνος: 2 λεπτά
Συστατικά
  • 2 μπανάνες ξεφλουδισμένες
  • 1/4 κούπας ταχίνι ή φυστικοβούτυρο (προαιρετικά αναμειγμένα με τεμαχισμένους ξηρούς καρπούς)
  • 2 τορτίγιες (ολικής ή λευκές)
Προετοιμασία
1. Τοποθετήστε μια τορτίγια σε μια επίπεδη επιφάνεια και απλώστε 2 κουταλιές της σούπας ταχίνι ή φυστικοβούτυρο ομοιόμορφα.
2. Τοποθετήστε μία μπανάνα κοντά στην άκρη της τορτίγιας και τυλίξτε την με την τορτίγια.
3. Τεμαχίστε το σε μικρές μερίδες και σερβίρετε.
* Εάν η τορτίγια σας είναι σκληρή, μπορείτε να τη βάλετε στο φούρνο ανάμεσα σε δύο κομμάτια υγρής πετσέτας στο αερόθερμο για 15-20 δευτερόλεπτα ή μέχρι να μαλακώσουν.
Θρεπτικό πρωινό
Μια επιλογή πρωινού που μας παρέχει ενέργεια για να ξεκινήσουμε τη μέρα μας…Παροχή:
  • υδατανθράκων (φυτικών ινών) που βοηθούν στην ομαλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος,
  • πρωτεϊνών υψηλής βιολογικής αξίας (απαραίτητα για το πρωινό γεύμα)
  • και καλών λιπαρών κυρίως μονοακόρεστα ή πολυακόρεστα λιπαρά οξέα (ω-6), που συμβάλλουν στη μείωση της χοληστερόλης,
  • αλλά και βιταμίνες και ιχνοστοιχεία  σε ένα γεύμα…
Δοκιμάστε το επίσης σαν σνακ εάν πρόκειται να αργήστε να γευματίσετε.

http://longevityway.com/suntages-longevity-way 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εάν φτιάξατε τη συνταγή ή σας αρέσει αυτή η ανάρτηση κάντε ένα σχόλιο.
Μπορείτε να το δημοσιεύσετε στη σελίδα σας στο facebook, πατώντας στο εικονίδιο F και μετά κοινοποίηση.